Pomoć pri kupovini

REGISTRACIJA NA HOMEDECO.HR

Na internet trgovinu HOMEdeco.hr možete se registrirati na dva načina, prvi je da u izborniku odaberete  , odaberete REGISTRACIJA , te u polje upišete svoju e-mail adresu. Sustav će sam generirati korisničko ime i lozinku te Vam podatke proslijediti na upisanu e-mail adresu.

Drugi način je da uspješno dovršite narudžbu, na upisanu e-mail adresu u procesu naplate sustav će poslati automatski generirano korisničko ime i lozinku.

Primjer e-mail-a sa korisničkim podacima:

Korisnički račun je obavezan za svakog kupca kako bi mogli uspješno pratiti statuse i povijest narudžbi.

Nakon registracije klikom na moguće je  pogledati vaše nedavne narudžbe, upravljati adresom za slanje i adresom za dostavu računa i urediti lozinku i informacije o kupcu.

KUPOVINA PROIZVODA

Na internet trgovini kupujete na način da željene proizvode ubacujete u košaricu.

Proizvode je moguće u košaricu ubaciti iz kategorija ili iz stranice proizvoda

Nakon odabira artikala, klikom na košaricu  otvara se stranica sa listom svih odabranih proizvoda, na toj stranici možete mijenjati količine svakog proizvoda i izbaciti proizvode koje ne želite ili ste zabunom ubacili u košaricu.

U košarici je vidljiv i ukupan iznos narudžbe te trošak poštarine ( prikazuje se samo ako ste se registrirali prije same kupovine )

NAPLATA

Kako bi završili narudžbu, potrebno je u košarici kliknuti na “kreni na plaćanje”.

Na stranici naplate potrebno je ispuniti sve tražene podatke:

Ime
Prezime
Ime poduzeća ( potrebno u slučaju da želite R1 račun )
OIB poduzeća ( potrebno u slučaju da želite R1 račun )
Želim R1 račun ( odabrati u slučaju da želite R1 račun )
E-mail adresa
Kontakt telefon
Zemlja
Adresa
Grad
Poštanski broj

Ukoliko se adresa za dostavu razlikuje od adrese kupca, potrebno je odabrati “dostaviti na različitu adresu” te upisati tražene podatke

Plaćanje je moguće isključivo pouzećem ili po predračunu ( predračune izdajemo isključivo pravnim osobama )

Nakon što ste ispunili sve potrebne podatke i odabrali način plaćanja potrebno je još samo pročitati i označiti “pročitao sam i prihvaćam uvjete i odredbe” i kliknuti na “naručite”

Vaša narudžba će isti dan biti pripremljena i predana u distribucijski centar Hrvatske pošte ( za plaćanje pouzećem )

Ukoliko ste zatražili R1 račun, na kontakt e-mail adresu ćemo Vam u najbržem mogućem roku poslati predračun.

KORISNIČKA PODRŠKA

U slučaju da Vam je potreba pomoć kod kupovine u svakom trenutku možete kontaktirati korisničku podršku, naši operateri će Vam vrlo rado pomoći

Radno vrijeme službe za korisnike je: ponedjeljak-petak 09:18h, subota 08-14h

01/2995-194

091/179 00 00

ili putem e-mail adrese:

[email protected]

Imate dodatnih pitanja? Kontaktirajte nas