Prilikom svake kupovine na homedeco.hr, u procesu naplate kreira se korisnički profil na kojem su upisani vaši osobni podaci (i(ili) podaci o tvrtci/obrtu).

Dovršetkom narudžbe dajete nam suglasnost da Vaše podatke:

1. Čuvamo na neodređeno vrijeme
2. Koristimo u logističkom dijelu procesuiranja narudžbe ( prodaja-skladište )
3. Upišemo u naš ERP i CRM sustav ( u svrhu kreiranja računa za naručenu robu )
4. Podijelimo sa našom partnerskom službom HP

1. Čuvanje podataka

Podatke koje upišete u procesu naplate čuvamo na neodređeno vrijeme na način da su upisani u vašem korisničkom računu i administraciji internet trgovine homedeco.hr. Korisnički račun se kreira na neodređeno vrijeme. Ukoliko želite ugasiti korisnički račun i zatražiti brisanje osobnih podataka molimo da isto zatražite pisanim putem na e-mail adresu: [email protected] ili na Zovak d.o.o. , Teslićka 25, 10040.

Po zaprimljenom zahtjevu, vaše ćemo podatke u roku 7 dana:

– Obrisati iz povijesti kupovine koja je vidljiva u administraciji internet trgovine
– Obrisati korisnički račun na kojem su upisani podaci
– Obrisati svu e-mail korespodenciju koja se automatski kreira u procesu narudžbe
– Obrisati iz CRM sustava

Vaše podatke nećemo obrisati sa:

  • Internog sustava Hrvatske pošte – za brisanje iz sustava Hrvatske pošte, molimo da kontaktirate Hrvatsku poštu
  • ERP sustava – zakonski rok za čuvanje svih knjigovodstvenih isprava iznosi 11 godina, s toga bi brisanje ili promjena izvornih dokumenata u ERP sustavu i knjigovodstvenim sustavima izravno kršilo zakone RH. U mogućnosti smo obrisati podatke sa ERP i knjigovodstvenih sustava 11 godina od prvobitne narudžbe.
    Ukoliko ste na internet trgovini imali više provedenih narudžbi, podatke odnosno dokumente brišemo 11 godina od zadnje narudžbe

2. Korištenje podataka

Vaše podatke koristimo u procesuiranju narudžbe u odjelima financija, skladišta i logistike. U tom procesu više djelatnika tvrtke Zovak ima pristup podacima u svrhu izdavanja naloga, pripremanja naručene robe, pakiranja, adresiranja i izrade računa.

Sa svim djelatnicima tvrtke Zovak sklopljen je NDA ugovor ( ugovor o povjerljivosti ) čime imaju obvezu čuvati sve povjerljive podatke sa kojima imaju doticaj, a što uključuje osobne podatke kupaca tvrtke Zovak d.o.o.

Vaše podatke ne dijelimo sa trećim osobama niti koristimo u bilo koje druge svrhe osim za potrebe uspješnog procesuiranja narudžbe.
Vašu adresu i e-mail adresu nećemo koristiti u marketinške svrhe. ( slanje promotivnih e-mailova, posebnih ponuda i akcija ) , svu komunikaciju sa kupcima koja se ne odnosi na narudžbu vršimo putem Facebook i Instagram kanala

3. Upis podataka u CRM i ERP sustav

 

4. Dijeljenje podataka sa partnerskom službom HP

U svrhu uspješnog procesuiranja narudžbe, Vaše podatke dijelimo sa partnerskom službom HP.
Podatke upisujemo u web sučelje Hrvatske Pošte u svrhu kreiranja naloga za preuzimanje naručene pošiljke.
Hrvatska pošta vaše podatke koristi u svom sustavu u svrhu uspješne dostave narudžbe.

Za brisanje Vaših osobnih podataka sa sustava Hrvatske Pošte, molimo da kontaktirate Hrvatsku poštu.

Podaci koji su potrebni da bi uspješno procesuirali narudžbu:

Ime
Prezime
Ime poduzeća ( u slučaju potrebe za R1 računom )
OIB poduzeća ( u slučaju potrebe za R1 računom )
Ulica:
Grad:
Telefon:
E-mail adresa

 

5. Tehnička zaštita Vaših podataka.

Kako bi osigurali zaštitu Vaših osobnih podataka u našim sustavima, imamo aktivne slijedeće zaštite

Zaštita servera:
– SuExec zaštita
– Sofisticirani IDS/IPS sistem 1H Hawk koji blokira napade
– ModSecurity
– Firewall

Zaštita administracije homedeco.hr
– SSL certifikat na stranici kupanac.hr ( svi podaci koje Vaše računalo šalje i prima sa/na  homedeco.hr su kriptirani )
– Firewall
– 2 step autorizacija mobilnim uređajem za ulaz u administraciju

Zaštita podataka unutar tvrtke Zovak d.o.o. ( na pc uređajima koji se koriste za procesuiranje narudžbe )
– Firewall
– Kontrola korištenja